Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Όσα δεν ξέρατε για την Ελένη Φουρέιρα...

«Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο» τραγουδά με το Θηρίο η Ελένη Φουρέιρα και τα πατώματα των club παίρνουν «φωτιά». Η sexy τραγουδίστρια, σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «DownTown», δήλωσε ότι, πριν γίνει τραγουδίστρια, είχε κάνει ουκ ολίγες δουλειές.

«Δουλεύω από 13 χρόνων και έχω κάνει πάρα πολλές δουλειές. Θυμάμαι ότι ήμουν κοντά στα 12 με 13, όταν μοίραζα στους δρόμους φυλλάδια γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Μετά, δούλεψα ως σερβιτόρα σε καφετέριες. Επίσης, ήμουν πωλήτρια σε κατάστημα με ρούχα. Μέχρι και σε σουβλατζίδικο έχω δουλέψει, όταν ήμουν15 χρόνων. Αυτή μάλιστα ήταν μια από τις ωραιότερες δουλειές που έκανα, θυμάμαι ότι είχα περάσει πολύ όμορφα. Συναναστρεφόμουν με απλούς ανθρώπους και έπαιρνα καλό πουρμπουάρ».

Δηλώνει ερωτευμένη και sexy, ενώ είναι από τις γυναίκες που παραδέχεται ότι θέλει να αρέσει.

Το πρώτο cd της Ελένης Φουρέιρα θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο από τη Universal.

πηγή:zougla.gr

selden