Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Περισσότερος Αντρέι!! Εσείς μας το ζητήσατε!

Ο webmaster Αντρέας Αρσάβιν μιλάει για όλους και για όλα. Τα λέει έξω από τα δόντια! -Ρώσικα…Αγγλικά…Γαλλικά;;;; Τελικά ποια γλώσσα σου αρέσει; Σε ευχαριστώ! Καλή τύχη στο ποδόσφαιρο και στην προσωπική σου ζωή!
ΑΑ:Η βοδινή γλώσσα.

-Χρησιμοποιείς τζελ για τα μαλλιά; Αν ναι, ποια μάρκα; Ποιο είναι το αγαπημένο σου χτένισμα; Τρελλαίνομαι για τα μαλλιά σου!
ΑΑ:Δεν έχω συμβόλαιο με κάποια εταιρία που φτιάχνει τζελ. Χρησιμοποιώ νερό πριν το παιχνίδι. Μετράει πολύ η χημική σύσταση του νερού.

-Σου έχω γράψει ήδη 6 φορές και τώρα σου γράφω για 7η φορά. Ίσως είμαι τυχερός αυτήν την φορά. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Όταν δεν είσαι σπίτι, ποιος μένει μαζί σου στο ίδιο δωμάτιο και τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;
ΑΑ:Όταν δεν είμαι στο σπίτι, περνάω τις νύχτες μου μόνος μου σε ένα μονόκλινο.

-Αντρέι φοβάσαι το σκοτάδι; Σε ευχαριστώ, είσαι τέλειος
ΑΑ:Ναι, το φοβάμαι.

-Γεια σου Αντρέι! Έχω να σου κάνω μια ερώτηση. Ξέρεις ότι σε πολλές κοπέλες αρέσει να παίζουν ποδόσφαιρο, αλλά όταν φτάσουν σε κάποια ηλικία, το βρίσκουν δύσκολο να κοντρολάρουν την μπάλα με το στήθος. Ποια είναι η συμβουλή σου;
ΑΑ:Είναι προτιμότερο να έχεις μεγάλο στήθος από το να μπορείς να στοπάρεις την μπάλα με αυτό.

-Αντρέι πως σου αρέσουν οι κοπέλες περισσότερο;όταν φορούν τακούνια και φούστες;
όταν φορούν αθλητικά και τζην;Σε ευχαριστώ προκαταβολικά για την απάντησή σου!
ΑΑ:Είναι δύσκολο να χαλάσεις ένα ωραίο σώμα με ρούχα.

-Όταν ήσουν 13 ήσουν γρήγορος;
ΑΑ:Ναι, ακόμα και όταν ήμουν 7. Γρήγορος σαν την αστραπή.

-Αντρέι φοβάσαι τις αρκούδες;
ΑΑ:Αντιθέτως, μου αρέσουν οι αρκούδες.

-Γεια σου Αντρέι. Το όνομά μου είναι Γκάρικ. Θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Βγαίνω με μια κοπέλα που είναι μεγάλη οπαδός σου και σε θαυμάζει πολύ. Είπε ότι θα με παντρευτεί μόνο εάν της βρω μια φωτογραφία σου, ή κάποια υπογεγραμμένη αφίσα σου. Αν δεν σου είναι πολύ δύσκολο, μπορείς να μου στείλεις κάτι; Θα σου ήμουν ευγνώμων για το υπόλοιπο της ζωής μου. Σε ευχαριστώ προκαταβολικά. Η διεύθυνσή σου μου, περιοχή Σταβροπόλ, οδός Μινεράλνιε Βόντι Λερμοντόνοβα 23.
ΑΑ:Είσαι σίγουρος πώς δεν θα το μετανιώσεις;