Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Έχω θέμα με το tattoo μου.

«Έχω θέμα με το tattoo μου. Δεν είμαι πολύ περήφανη γι αυτό. Νομίζω ότι το παράκανα και σκοπεύω κάποια στιγμή να το αφαιρέσω», δήλωσε Νικολέτα Ρωμανού. Το γνωστό μοντέλο το οποίο συμμετείχε στο διαγωνισμό Playmate 2010, συντάραξε το πανελλήνιο όταν αποκαλύφθηκε ότι συμμετείχε σε 4 τσόντες ενώ παράλληλα δούλευε και ως call girl! Σύμφωνα με πελάτες της Νικολέττας Ρωμανού «με 250 ευρώπουλα στον κάνει φλογέρα», ενώ πολλοί πρώην πελάτες της εξήραν τις ικανότητές της στα.. πνευστά σε γνωστό «μπουρδελο»-site. Όπως σχολιάζει ικανοποιημένος πελάτης της Νικολέττας Ρωμανού: «δεν θέλει ραντεβού πρίν τις 14:00 γιατί χουζουρεύει, ήρθε μέτρια ντυμένη με φτηνιάρικο μπλουζάκι και σορτσάκι, άναψε τσιγάρο και τηλεόραση χωρίς να ρωτήσει, άμεσα τσεκάρισε το χρήμα στο φάκελο, ΑΛΛΑ έχει το πιό όμορφο πρόσωπο απ’ όλες τις μελαχροινές που έχω πάει, εντυπωσιακά βυζιά όχι τέλειας κατασκευής, πολύ καλή πίπ.. και ορεκτικό μουν… με κλειτοσκουλαρίκι. Αν φτιαχτεί όπως στις φωτό της, είναι καύ… Τέλος μου πρότεινε το ξενοδοχείο Αττική που βρήκα συμπαθέστατο (27 ευρώ).»